Hiephoi we zijn reuze blij dat we weer een campert hebben en na het vorige korte weekend zijn we er gelijk al helemaal vertouwt mee en voelt het gelijk weer eigen
Haha komt ook omdat wij heel makkelijk zijn en gek zijn op er op uit trekken en dat kan nu gelukkig weer!!
Ons baasje is 5 dagen vrij en we zijn naar 2 verschillende plekken geweest, eerst naar Otterlo daar stonden we op een leuke kleine SVR camping de Bosrand
en daarna naar Holten en stonden we op camping de Holterberg daar zijn we vaker geweest en ook daar kunnen we zo het bos in, dat vinden we altijd wel belangrijk

maandag 14-4

we rijden ons dorp uit en oké we wonen hier prachtig en kunnen alle dagen heerlijk wandelen
maar andere mooie omgevingen ontdekken en daar wandelen vinden we helemaal geweldig

en dan als we na een stukje snelweg er weer af gaan zien we de ww auto van ons baasje ineens gaan
wij gaan op vakantie en zijn werkauto gaat naar de garage, haha jaja ook wegenwacht auto's moeten soms gemaakt worden

tja lullig hè baas de vorige camper lustte een borrel en deze loopt ook niet op kattepis

na 2 uurtjes rijden staan we op camping de Bosrand in Otterlo een leuke kleine boerencamping

hij heet camping de Bosrand en hij ligt echt aan de bosrand, vanaf de camping lopen we zo de Ginkelse hei op
en we vinden het hier geweldig!! vanmiddag heerlijk gelopen en ook een avondrondje hei gedaan, ons hoor je niet klagen :-)

niet zeuren dat ik op zijn plek zit ik wil alleen effe controleren wat of jullie op facebook gezet hebbe

dan mot ik van zijn plek af,tja dan maar op de dweil bij de deur liggen, das volgens mij dierenmishandeling
denk dat ik Marianne maar ga bellen om te vertellen hoe slecht ik het hier heb!

dinsdag 15-4

joepie vandaag nemen ze de rugzak mee en gaan we een echte wandeling maken daar hebben we wel zin in!!!!

ons hoef je niet te zoeken wij staan er niet op, ut vrouwtje vond die boomwortels boven de grond zo mooi

geloof ons nou maar baas die kant moeten we echt op
en omdat er veel zwijnen op de Veluwe zitten en die nu jongen hebben moeten we in het bos aan de lijn,is hier sowieso verplicht
maar normaal laten ze ons overal los omdat we goed luisteren, maar ruzie met boze mama zwijnen wil ons vrouwtje niet krijgen

er zijn hier stuw wallen uit de ijstijd dat betekent klimmen en dalen

haha daar krijgen onze tweebeners kuitspieren van en wij dikke bilspieren
al lijkt het op de foto's minder stijl dan in het

dan komen we weer op een stuk zandvlakte en mogen we weer even lossssss

het is hier zoooo leuk, vrouwtje zegt dat ik een pretbek ben

hahaha ik kan vliegen en daarom kan je me nooooooit bijhouden zus

Sanja geef je wel wat de rest ga je toch niet in je eigen waffel proppen hè ik heb ook honger!
nergens bankjes te vinden dan maar zo bammetjes pauze houden

je hond aan een boom binden in een bos das volgens mij hartstikke verboden!!!!!!!!!
nou nemen ze me wel weer mee hoor maar ik mot verplicht een kwartiertje rusten omdat we een lange wandeling maken

wij snuffelen de route wel volg ons maar komt helemaal goed...kneus en co zijn namelijk de weg weer eens even kwijt

er is water mee in de rugzak maar dit is veel lekkerder

weer even pauze en die koek lusten wij ook wel

lui op een bankie hangen is onzin ondertussen graven wij effe een kuiltje om de tijd te doden

als we terug zijn in Otterlo moet vrouwtje eerst nog even boodschappen doen

na 3 uur wandelen inclusief 2 keer pauze van dik een kwartier en de boodschappen zijn we nog niet moe
tis nog geen etenstijd dus dan maar samen op een houtje bijten

vrouwtje heeft de paaltjes meegenomen en die trainen we eind van de middag nog even

me zus Sanja doet op school behendigheid, maar ik ben ook de klos met mij gaat ze G&G trainen, dacht dat ik vakantie had
maar ik doe braaf de plaats oefening en vind het stiekum best leuk

dan zegt ze zit en loopt zelf een rondje, kan ik ook best al wel hoor

dan weer meelopen en netjes los volgen

dan nog even af en loopt ze een rondje door en dan zijn we wel klaar voor vandaag

zo en dan is het etenstijd en met mooi weer dineren we buiten de deur, van al dat wandelen en trainen krijg je best honger
ze hebben hier mooie vlonders die voor de camper mogen liggen, blijft het binnen wat schoner is vrouwtje wel blij mee

en na het avond eten zijn onze batterijen leeg van ons hebben ze vanavond geen last meer

woensdag 16-4

na een ochtendrondje over de hei gaan we straks weer vertrekken naar een ander plekmaar dan willen ze eerst koffie drinken
dat koffiedrinkgeneuzel vinden wij zonde van de tijd dus spelen wij ondertussen nog even op bed

hehe als ze dan eindelijk de koffie op hebben en alles opgeruimd kunnen we vertrekken

ja gooi het stuur maar om baas ruimte zat naast dat schuurtje
niet alleen als we ergens aankomen, ook als we vertrekken help ik altijd even mee met navigeren

wilden we naar een mini camping vlak onder Almelo, komen we er aan is die camping vol.......
dus eten we even een broodje in het bos en daar even beentjes strekken, zet ie hem naast een leuke plas mogen we er niet in!

daarna een half uurtje doorgereden naar camping de Holterberg die is groot en had plek zat, hier zijn we al vaker geweest
en natuurkijk gelijk een middagwandeling maken in het bos

de luifel van de camper hadden ze nog niet eerder uitgedraaid was dus best spannend of dat ding heel zou zijn
en gelukkig was die heel dan kunnen ze in de zomer als het heet is schaduw voor ons maken, nu nog niet nodig hoor

donderdag 17-4

vandaag komen Marie-José en Hans gezellig een dagje met Maxi Dusty Gijsje en Silla
en ze heeft lekkere gedroogde lamslong mee om uit te delen jammie!!

halloooo das niet eerlijk hè ga je Sanja als eerste geven en die is niet eens de oudste en tss ze zit ook niet netjes

dan krijg ik als oudste het laatst grrrr oneerlijk

niet zeuren Max ik ben de jongste en kijk ik krijg als laatste, en dan allemaal smullen

na het lekkers en natuurlijk weer die eeuwige koffie gaan we met zijn allen een wandeling maken

rennen, spelen, modderen we hebben dikke pret!

*doingkkk* ze noemen me een lompe puber....gek hè? enne die camera is nog heel hoor

neeeee ga niet zeggen dat jullie de weg kwijt zijn, zo moeilijk ist niet, gewoon rechts, links of rechtdoor

lekker rustig in het bos? nou egnie die vrouwtjes van ons hoor je de hele weg kwekkeren samen

psst Femie ik weet waar ze de snoepjes heeft die ga ik wel even jatten

ships in deze zak zaten ze toch??? maar die hele zak is leeg!!!!

wedden dat ik strakkies egwel de camper in mag van Gerda

met elkaar een spannend boek lezen is ook gezellig

na een lange wandeling krijg je honger doe mij ook maar een broodje smeerworst Peter

zo iedereen is buiten kunnen wij even een knuffel onderonsje houden
haha met die meiden erbij kan niet dat kost me dan mijn stoere mannen imago

pff ik had het heus wel door hoor
maar toch blijf ik lekker vrouwtjes schoothondje

de rest van de middag lekker kletsen en dan hebben ze weer.....koffie

na het avondeten dromen we na van een onwijs gezellige dag met onze vriendjes en vriendinnetje

vrijdag 18-4

goeiemorgen we zijn nog even een rondje bos geweest dan ontbijten we buiten en vertrekken straks weer

niet over de snelweg maar rustig aan binnendoor op weg naar huis
als toetje stoppen we bij Kootwijk nog even lekker wandelen en rennen

ik zou aan de kant gaan als ik jou was en je dat flitsding heel wil houden hahaha

zo alle energie is er weer uit we kunnen nu wel door naar huis rijden

en thuis gaan ze gelijk de spullen uit de camper halen, hem schoonmaken en staat de wasmachine te draaien
wij blij dat we hondjes zijn hoeven niks te doen en gaan tevreden en voldaan nagenieten van onze heerlijke midweek